« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۸
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد احداث سد آبریز را مطالبه مهم مردم استان دانست و گفت: اگر وضعیت ناامیدی سد آبریز ادامه پیدا کند مسئله را به رهبری منتقل خواهیم کرد.

مطالبه‌گری نماینده ولی فقیه از دولت سیزدهم | آیت‌الله‌ حسینی: احداث سد آبریز مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است

به گزارش آوای رودکوف از دهدشت، آیت‌الله سید نصیر حسینی شامگاه دوشنبه در اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: شهدا در راه دفاع از ناموس و وطن جان خود را از دست دادند و امروز ستاره درخشان هدایت ما شده که مسیر عزت و افتخار را گم نکنیم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، افزود: آنهایی که بر سفره انقلاب نشسته و نفس می‌کشند نتیجه‌اش سعادت و افتخار است شهیدان بر سر این سفره نشستند و امروز آسمانی شده و ستاره‌های هدایت بشریت شدند.

وی با بیان اینکه دیروز فریاد رهایی قدس و شعار مرگ بر استکبار سر دادیم و صدای ما تنها بود، عنوان کرد: به برکت مقاومت شهیدان امروز همه شعارهای انقلاب در تمام کشورهای جهان از زبان انسانهای آزاده طنین‌انداز است.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه هر صدایی که راه شهیدان را در مقابل ما قرار دهد صدای انبیا و هر صدایی که راه شهیدان را به فراموشی بسپارد صدای شیطان است، تصریح کرد: هر کسی به صدای شیطان در مقابل حکومت اسلامی و ولایت فقیه و حجاب ایستاد، سرباز شیطان است و هر قلم و اندیشه‌ای که مردم را به ولنگاری دعوت کند صدای شیطان است.

آیت‌الله حسینی افزود: راه مهمترین محور توسعه است اما به دلیل جاده‌های خطرناک و صعب‌العبور هیچ سرمایه‌گذاری به کهگیلویه و بویراحمد نمی‌آید.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مطالبات مردم این استان، راه‌آهن است که سال‌ها از آن می‌گذرد و هنوز کاری انجام نشده البته این مطالبه مصوب شده است.

نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد بخش زیادی از آب و نفت کشور را تأمین می‌کند و دیگران هم از آن استفاده کرده و باید هم استفاده کنند، تصریح کرد: سرچشمه سد مارون هستیم و سد چمشیر هم مربوط به این استان است اما هیچ سهمی از آن نداریم و کمترین میزان تخصیص را داریم و هنگامی که می‌خواهیم چند سد کوچک داشته باشیم که یک دهم سدهای بزرگ نیستند، از داشتن آنها محروم هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان احداث سد آبریز را مطالبه مهم مردم استان خواند و تأکید کرد: اگر وضعیت ناامیدی سد آبریز ادامه پیدا کند مسئله را به رهبری منتقل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور ما را نسبت به اجرای این پروژه‌ها امیدوار کردند اما دیگری از آن خبری نشده، بیان کرد: گاهی احساس می‌کنیم ناامید شدیم و اگر این ناامیدی همچنان ادامه داشته باشد مجبور هستیم این مسئله را به رهبر معظم انقلاب گزارش دهیم که چرا در کنار این سدها و این همه آب مردم ما باید تشنه‌لب باشند.

حسینی با اشاره به اینکه دولت آیت‌الله رئیسی پرتلاش است، خاطرنشان کرد: انتظار داریم دولت نسبت به جاده‌ها، سدها و راه آهن استان عنایت ویژه داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: